17. veljače 2011.

Snijeg na Barbadosu

Dama je otišla na odmor na Barbados… Po dolasku upozna crnca i poslije noći strasvenog sexa pita ga kako se zove.
- “Ne mogu Vam reći” - odgovori crnac.
Svake večeri su se sastajali i ludo vodili ljubav, i svake noći ga pita kako se zove, a on je uvijek isto odgovarao, ne mogu Vam reći.
Posljednje večeri na Barbadosu ponovo ga  pita:
- “Molim te, hoćeš li mi reći svoje ime?”
- “Ne mogu Vam reći ime jer će te mi se smijati.”
- “Vjeruj mi, zaista nemam razloga za to..”
- “Dobro, zovem se Snijeg!”
Žena prasnu u histeričan smijeh, a crnac joj ljutito reče:
- ”Znao sam da ćete se smijati !”
- “Ma ne, ne smijem se ja tvom imenu. Razmišljam o svom mužu koji mi neće
vjerovati kada mu kažem da sam svakoga dana imala 25 cm snijega na Barbadosu.”

Nema komentara: