26. siječnja 2012.

Priće (s) druge strane

One...

Na poslu razgovaraju uz kavu dvije kolegice:
- Kakav seks si imala jučer?
- Katastrofa... Muž je došao s posla, u 3 minute je pojeo ručak, poslije toga 4 minute seksa, a poslije dvije minute je zaspao... A kod tebe?

- Kod mene fantazija!!! Muž došao kući, poveo me na preukusnu romantičnu večeru, poslije smo se šetajući sat vremena vraćali kući, poslije svijeće i sat vremena ekstra predigre, poslije sat fantastičnog seksa, a na kraju, zamisli da smo sat vremena razgovarali. Jednom riječju bajka!

Oni...

U to isto vrijeme razgovaraju dvoje kolega:
- Kakav seks si imao jučer?
- Super! Dolazim kući, ručak na stolu; pojeo sam, iseksao sam se i zaspao.
Akod tebe?


- Kod mene katastrofa... Dolazim kući kad ono nema struje jer sam zaboravio platiti račun za struju, pa sam zato moju izveo negdje van na večeru. Klopa bez veze a bilo je tako skupo da nisam imao novaca da se vratimo taksijem, pa smo morali ići kuci pješke! Dolazimo kući, a tu naravno nema struje pa sam opet morao upaliti jebene svijeće! Bio sam tako bijesan da sam trebao sat vremena čekati da mi se digne, a poslije nisam mogao sat vremena svršiti na to sve skupa pa sam popizdio... i još puni sat vremena nisam mogao zaspati, pa sam iz očaja laprdao sa ženom tak da se nisam uspio ni naspavati kao čovjek!

Nema komentara: