26. siječnja 2012.

Izjave poznatih

Nikad zapravo nisam htjela posjetiti Japan. Jednostavno zato jer ne volim jesti ribu. A znam da je stvarno popularna tamo u Africi. 
Britney Spears


Kad god gledam televiziju i vidim onu jadnu izgladnjelu djecu svugdje po svijetu, ne mogu a da ne zaplačem. I ja bih voljela biti tako mršava, ali bez svih tih muha, smrti i takvih stvari.
Mariah Carey


Ni o čemu ne razmišljam previše, jer ako razmišljam onda me to nekako preplaši!
Pamela Anderson


Od svih stvari koje sam izgubio, pamet mi najviše nedostaje.
Ozzy Osbourne


Eskimi su neciviliziran narod jer nemaju dućana.
Jodie Marsh


Ponosna sam na Georgea. Puno je naučio o stočarstvu od prve godine kad je pokušao pomusti konja. Da stvar bude gora, konj je bio mužjak.
Laura Bush


Je li jaje povrće?
Jodie Marsh


Nisam na dijeti. Samo ne jedem onoliko koliko bi htjela.
Linda Evangelista


Super je pisati fikciju. Možeš gotovo sve izmisliti.
Ivana Trump, po završetku pisanja romana


Naučila sam ne stavljati u usta stvari koje su loše za mene.
Monica Lewinsky na gostovanju u emisiji Larry King Live, pričajući o gubitku kilograma programom Jenny Craig


Mislim da je homoseksualni brak nešto što bi trebalo biti između muškarca i žene.
Arnold Schwarzenegger


Stvarno je loše biti beskućnik tijekom zime. Svi koji nemaju kamo trebali bi otići na neko toplo mjesto kao Karibe gdje mogu jesti svježu ribu cijeli dan.
Lady Victoria Hervey o beskućnicima


Imam deset pari tenisica - po jedne za svaki dan u tjednu!
Samantha Fox o odjeći za vježbanje


Internet je sjajan način da se bude na netu.
Bob Dole, republikanski predsjednički kandidat 1996.


Ako izuzmete ubojstva, Washington nema visoku stopu kriminala.
Marion Barry, gradonačelnica Washingtona


A evo i senatora Chucka Grahama! Ustani, Chuck, da te svi vide! O, Bože, šta ja to pričam!
Joe Biden, senatoru Grahamu koji je bio u invalidskim kolicima


Ne mogu se sjetiti imena svih klubova u kojima smo bili.
Shaquille O'Neal
, na pitanje je li posjetio Partenon za boravka u Grčkoj

Ja sam za smrtnu kaznu. Onaj tko počini grozno djelo mora biti i primjereno kažnjen. Jedino tako nešto može naučiti za drugi put. Britney Spears

Da je Lincoln još uvijek živ, sad bi se okretao u grobu.
Gerald Ford


Ja sam puno više od para grudi! Predstavljam uspjeh, težak rad i zabavu!
Pamela Anderson


Nemojte nikako zaboraviti staviti neutrone gore.
igrač bejzbola Mike Smith, naručujući salatu u restoranu


Ja nemam ništa protiv homoseksualaca. Imam mnogo prijatelja koji će završiti u paklu.
Steven Colbert


Kemija je nešto što učite u srednjoj školi ili na fakultetu kad otkrijete da je 2+2=10 ili tako nešto.
Dennis Rodman


Dontopedalogija je znanost otvaranja usta i umetanja noge unutra, znanost koju prakticiram već godinama.
princ Philip, muž kraljice Elizabete


Računala u budućnosti neće težiti više od jedne i pol tone.
časopis o znanosti i tehnologiji Popular Mechanics s ponosom objašnjava nezaustavljiv napredak 1949.


Molimo vas da nam pošaljete datum svoje smrti.
izvadak iz pisma od porezne uprave


Ako je engleski jezik bio dovoljno dobar za Isusa, onda je dovoljno dobar i za teksaške učenike.
Miriam A. Ferguson


Verbalni dogovor nije vrijedan papira na kojem je napisan.
Samuel Goldwyn


Dečki, stanite u parove od tri i napravite ovdje liniju u krug.
Nogometni trener Bill Peterson


Najbolje se osjećam kad sam sretna.
Winona Ryder


Na tržištu ima potrebe za otprilike pet računala.
Thomas Watson, direktor tvrtke IBM, 1943


Nevjerojatno, ali na usporenoj snimci se činilo da loptica lebdi u zraku još duže.
David Acfield


Nitko se u američkom nogometu ne bi smio nazivati genijem. Geniji su ljudi poput Normana Einsteina.
Joe Theismann, sportski komentator i bivši igrač


Naravno da je bilo smrti u boksu, no nijedna stvarno ozbiljna.
Alan Minter, boksač

Nema komentara: