6. veljače 2012.

Pušenje

U gluho doba noći dopratio mladić Mujinu kćerku do nebodera. Stali oni pred haustor da se malo odmore. Stoje oni tako pa se mladić onako machovski podboči i osloni na neboder te reče: 
- "De bona, hajd‘ ga malo popuši, majke ti!" 
- "Šta ti je? More neko naići!" 
- "Ma, dušo moja, brzo ćemo." 
- "Ma more naić‘ neko od komšije pa će vidit, reći mom babi i puknut će bruka"- odgovori cura. 
- "Ma joooj..., hajd‘ bona, znaš ti mene, začas ću, za sekundu" - nastavlja on. 
- "Ma nemoj me..., rekla sam ti da neću sade!!!" -vikne cura. 
- "Medu moj, znaš da te jako volim..."- i dalje moli mladić. 
Uto se otvore vrata od haustora nebodera i pojavi se Mujina mlađa kćerka u spavaćici, sva raščupana i krmeljava, te kaže: 
- "Rek‘o mi je babo da vam kažem ovako: Jel‘ da mu ga ti popušiš, jel da mu ga ja popušim, jel da sačeka mati da dođe iz noćne smjene pa da mu ga ona popuši, samo brate, nek‘ skine više ruku s tog interfona!"

Nema komentara: